شنبه, 08 ارديبهشت 1403

تور اسپانیا

اسپانیا

 

  • نام رسمی این کشور: اسپانیا
  • پایتخت اسپانیا: مادرید
  • نوع حکومت اسپانیا: پادشاهی است.
  • رئیس حکومت: پادشاه
  • زبان رسمی این کشور: اسپانیایی

این کشور در جنوب غربی اروپا و شبه جزیره ایبریا واقع شده است. تنها کشور همسایه اسپانیا پرتقال است که در این شبه جزیره است. کوه های پیرنه در شمال شرقی اسپانیا مرز طبیعی این کشور با فرانسه و سایر کشورهای اروپایی است، همین امر باعث شده که اسپانیا از بسیاری از حوادث و وقایع قاره اروپا دور بماند. اکثر مردم اسپانیا به زبان اسپانیایی کاستیلین صحبت می کنند، جز آن، زبان کاتالانی در شمال شرقی، زبان گالیسین در شمال غربی و زبان باسک در شمالی، رایج است. 97 درصد جمعیت اسپانیا مسیحی هستند. از این نظر، اسپانیا بعد از ایتالیا بیشترین میزان کاتولیک ها را دارد.

این کشور با جاذبه های گردشگری بسیار مقصد مناسبی برای تور اروپا می باشد. ثنا سفر گشت آماده ارائه تورهای ایرانگردی و جهانگردی به همشهریان عزیز می باشد.

 

اگر عازم سفر به اسپانیا هستید می توانید به پایتخت خارق العاده آن هم سر بزنید و هزینه زیادی هم نپردازید. برای رزرو هتل های ارزان قیمت و به صرقه می توانید با ثنا سفر گشت تماس بگیرید و از مشاوره ما بهره بگیرید. ثنا سفر گشت به گردشگران پیشنهاد می کند که در سفر به مادرید حتما از خیابان های این شهر دیدن کنید. مشهورترین خیابان های مادرید کایه بایلن، پسئو دل پرادو، آلکالا و گیان ویا می باشد.