جمعه, 07 ارديبهشت 1403

بالی:

بدون شک بالی یکی از بهترین مقاصد گردشگری دنیا به شمار می آید. جزیره بالی یکی از پر از جاذبه های گردشگری منحصر به فردی است که این جزیره را از سایر نقاط دنیا جدا کرده است. چیزی که باعث شهرت بیشتر جزیره بالی شده است طبیعت زیبا و پوشش گیاهی زیبا و منحصر به فرد زیر آب است. شالیزارهای برج، آبشارها... از مواردی است که هرچه بیشتر به زیبایی های این جزیره می افزاید. اما گنجینه اثاثی بالی آداب و رسوم این جزیره است که در مراسم ها و فستیوال های گوناگون برای گردشگران برگزار می کنند. در هر فصلی از سال که به بالی سفر کنید خورشید در حوالی ساعت 6 بامداد طلوع می کند. از جمله زیبایی های این جزیره مزارع برنج پلکانی است. این مزارع زیبایی به جزیره بالی بخشیده است. اگر بخواید بهترین نمای این مزارع را ببینین باید به کاندیاسا و آملاپورا می توانید ببینید. اگر قصد سفر به بالی را دارید حتما دیدن از معبد مادر ار جزو برنامه های خود قرار دهید این معبد بیش از 1000 سال قدمت دارد. قطعا این جزیره یکی از بهترین سفرهای تابستانی شما خواهد بود.

 


 تور مراکش:

مراکش کشوری در افریقای شمالی می باشد که سواحل آن به اقیانوس اطلس شمالی و دریای مدیترانه راه دارد. کشور مراکش از شمال با اسپانیا و تنگه مهم جبل الطارق، از جنوب با صحرای غربی ، از شرق با الجزیره، از غرب با اقیانوس اطلس، و از جنوب با موریتانی همسایه است. مراکش یکی از کشورهایی است که از فرهنگ غنی اسلامی برخوردار است و به همین دلیل مورد توجه بسیاری از گردشگران قرار گرفته است. تاریخ کهن کشور مراکش و بافت قدیمی دست نخورده شهرهای مراکش گردشگران را مجاب می کند که به این کشور سفر گنند. با سفر به مراکش می توانید از عروس آفریقایی یعنی کازابلانکا یا سرای سفید که به عربی دارالبیضاء گفته می شود دیدن کنید. این شهر به عروس شهرهای دارند. 


 تور گزجستان:

کشور گرجستان بسیار آب و هوای مطلوبی دارد و یک کشور پر باران می باشد که هر ساله گردشگران زیادی را از تمامی نقاط دنیا به خصوص ایران از این کشور دیدن می کنند. آب و هوای مطلوب گرجستان باعث شده است که گردشگران این کشور را برای سفر های تابستانی خود انتخاب کنند. کشور گرجستان با ایران تاریخ و فرهنگ مشرک زیاد دارند یکی از دلایل مشترک بودن این تاریخ و فرهنگ این است که قسمت شرقی گرجستان در بسیاری از دوره های تاریخی جزء قلمرو ایران بوده. جاذبه های گردشگری گرجستان بیشتر در شهر تفلیس قرار دارد و هرساله گردشگران زیادی از این شهر زیبا که به نگین خاورمیانه لقب دارد دیدن می کنند.

 


تور قبرس:

قبرس دارای قدمتی 1200 ساله است قبرس دارای تاریخی بسیار کهن است. اسم پایتخت قبرس در گذشته فاماگوسا است. قبرس دارای مناطق دیدنی بسیار کهن و دیدنی است که می توان به مسجد مصطفی پاشا، برج اوتلو، کلیسا جامع..... اشاره کرد. کشور قبرس علاوه به تاریخ کهن و مناطق دیدنی زیادی است می تواند انتخابی خوبی برای سفر در تابستان باشد. آب و هوای خوب قبرس در فصل گرما سالانه گردشگران زیادی را در این فصل به سمت خود می کشاند. قابل ذکر است که کشور قبرس محل طلاقی سه قاره، اروپا، آسیا، آفریقا است.

 

 


تور باکو

باکو پایتخت آذربایجان و یکی از بزرگترین شهرهای آذربایجان به شمار می آید. باکو از فرهنگ عظیمی برخوردار است که این فرهنگ عظیم را در زندگی مردم هم مشاهده کرد. به دلیل همسایگی باکو با ایران آداب و رسوم مشترک زیادی با ایران دارد به همین دلیل با از ایرانیا جوری دیگری پذیرایی می کنند. آب و هوای باکو بسیار شبیه به تبریز است بنابراین در فصلهای گرم سال میزبان مسافران زیادی است.