یکشنبه, 09 ارديبهشت 1403

فروشگاه بزرگ گرند مال

تجربه خرید ارزان و پر از تخفیف در وارنا!

مرکز خرید گرند مال از جمله اصلی ترین مراکز خرید شهر وارنا است که شرایط فروش خیلی خوبی نسبت به مراکز فروش دیگر به شما ارائه می دهد. برای نمونه اگر به دنبال تخفیف مناسب برای خرید در وارنا هستید اصلاً شک به دلتان راه ندهید، تور مناسب با فصل خرید در بلغارستان را بخرید و به گرند مال وارنا سری بزنید. چراکه اگر در فصل مناسب خرید به این مرکز خرید بروید حتماً شگفت زده خواهید شد! بسیاری از فروشگاه ها حتی تا 60 درصد به شما تخفیف خواهند داد. البته اگر در آخر یا اول هر فصل شانس خرید تور وارنا را به دست آورید، در این مرکز خرید می توانید بر روی برخی اجناس تا 80 درصد تخفیف داشته باشید.

این مرکز خرید در یک ساختمان خیلی جالب بنا شده که بدون شک بازدید از آن از بهترین تجربه های شما در شهر زیبای وارنا خواهد بود. در طبقات زیرین پارکینگ و در طبقه همکف سوپرمارکت بزرگ «کارفور» قرارگرفته که هرچه بخواهید آنجا پیدا خواهید کرد. در طبقات بالاتر فروشگاه های مختلف هستند و در طبقه آخر نیز فودکورت و بزرگ ترین سینمای شهر وارنا قرارگرفته که تجربه تماشای فیلم در آن باید برای شما جالب باشد.

اما این پایان گردش شما نیست! زیرا برای کمی هیجان بیشتر می توانید به بام این ساختمان زیبا بروید و در زمین فوتبال با دوستانتان و توریست های دیگر سرگرم بازی بشوید. چرا که نه؟ این تجربه بهترین فرصت برای تبادل فرهنگ ها است!