سه شنبه, 11 ارديبهشت 1403

هتل دیوان سوئیت باتومی

هتل دیوان سوئیت باتومی:

*****

در تور باتومی میتوانید میهمان یکی از هتل های 5 ستاره تاپ باتومی باشید.این هتل ها خدماتی به مراتب بهتر از هتل های 5 ستاره دارند و میتوانید اقامت دلچسب را در این هتل ها تجربه کنید.هتل دیوان سوئیت باتومی هم یکی از بهترین هتل های باتومی ست.سرویس دهی در این هتل به صورت uall میباشد و میتوانید ساعتها از سرگرمی ها و تفریحات این هتل لذت ببرید.

 هتل دیوان سوییتس باتومی (Divan Suites Batumi) در مرکز شهر باتومی در خیابان Gamsakhurdia واقع شده است.فاصله ی این هتل تا ساحل دریای سیاه 5 دقیقه ،تا ایستگاه قطار تا این هتل 10 کیلومتر ،تا باغ گیاه شناسی گرجستان 8 کیلومتر و تا فرودگاه بین المللی باتومی 10 دقیقه می باشد.

 هتل پنج ستاره دیوان سوییت دارای 64 اتاق و سوئیت مدرن در اندازه های مختلف می باشد که همگی عایق صوتی بوده است. واحد های اقامتی هتل نمایشی خیره کننده از شاخ طلائی و شهر ساحلی ارائه می دهند و با امکاناتی نظیر سیستم تهویه مطبوع ،تلویزیون صفحه تخت ،قابلیت دسترسی به اینترنت با سرعت بالا ، تلفن ،دمپائی ،حوله حمام ،سشوار ،میز کار ،سرویس تهیه چای و قهوه ،حمام اختصاصی و لوازم بهداشتی رایگان تجهیز شده اند.

 

خدمات و امکانات هتل 5 ستاره دیوان سوئیت گرجستان به عنوان یکی از هتل های باتومی شامل مرکز اسپا و سلامت ،اتاق های درمان ،ماساژ ، سونا ،اتاق بخار ،استخر سرپوشیده ،سالن بدنسازی ،رستوران با غذا های گرجی و بین المللی ،میز جلو ۲۴ ساعته ،شاتل فرودگاه ،اتاق های عاری از سیگار ،امکانات برای مهمانان ناتوان ، اتاق های خانوادگی ،سیستم گرمایش، پارکینگ ، صرافی ،خدمات گردشگری ، انبار چمدان ، خشکشوئی ،اتو کشی ،مرکز بیزنس و اتاق ملاقات می باشد .