سه شنبه, 11 ارديبهشت 1403

هتل ویلتون تفلیس

 

هتل 4 ستاره ویلتون تفلیس:

****

اگر برای سفر به گرجستان، تور تفلیس را انتخاب کرده اید بهتر است در یکی از هتل های 4 ستاره تفلیس اقامت کنید.هتل های 4 ستاره امکانات و خدمات مناسبی به میهمانان خود ارائه میدهند.این هتل با سرویس دهی آل و یوآل ،رضایت میهمانان را جلب می کنند.هتل 4 ستاره ویلتون تفلیس یکی از این هتل ها در شهر تفلیس است.همانطور که میدانید تفلیس یکی از زیباترین شهرهای گرجستان ست که برا سفرهای تفریحی بسیار مناسب می باشد.

 هتل ویلتون (Vilton Hotel Tbilisi) یکی از بهترین هتل های کشور گرجستان می باشد که در نزدیکی میدان آزادی و تئاتر روستاولی و تئاتر باله قرار گرفته است و تنها 14 کیلومتر تا فرودگاه بین المللی تفلیس فاصله دارد.

اتاق های هتل ویلتون تفلیس گرجستان دارای یخچال و فریزر ،تلویزیون ،حمام شیک و اینترنت وای فای می باشد . علاوه بر آن اتاق های استاندارد دارای مبل راحتی است که می تواند به عنوان یک رختخواب راحت برای بزرگسالان استفاده شود ( علاوه بر ۲ تخت تک ارائه شده است) در ضمن اتاقهای هتل ویلتون امکانات کافی برای رفاه میهمانان خود را داراست و همه ی اتاقها دارای تراس با چشم انداز کوهستان می باشند.

 خدمات و امکانات هتل ویلتون تفلیس گرجستان شامل: کرایه ماشین ، خدمات شاتل ، شاتل فرودگاه ، میز رزرواسیون ۲۴ ساعته ، صرافی ، میز تور ، خدمات نگهداری از کودکان کودک ، خشکشویی ، خدمات اتو ، واکس ، امکانات نشست / ضیافت ، مرکز کسب و کار ، فکس / کپی ، باربر / سالن آرایش و زیبایی ، روزنامه ، صندوق امانات ، فروشگاه ، اتاق مخصوص غیر سیگاری ها ، چندین استخر روباز و سرپوشیده ، آبگرم ، پارک آبی بزرگ ، ساحل اختصاصی (دارای پرچم آبی و کلید سبز) ، مرکز تناسب اندام و زمین تنیس ، تنیس روی میز، دارت، دوچرخه سواری و رستوران های متنوع می باشد.

 اطلاعات کلی هتل چهار ستاره ویلتون گرجستان

 

آدرس :9-11 Telavi St, Tbilisi, Georgia

تلفن :00995571342424