سه شنبه, 11 ارديبهشت 1403

هتل رادیسون بلو تفلیس

هتل پرفرنس تفلیس:

یکی از هتل های تفلیس که برای سفرهای تابستانی پیشنهاد میشود ، هتل پرفرنس تفلیس ست. این هتل که در منطقه سیده واقع شده است یکی از هتل های قیمت مناسب و با کیفیت برای تور گرجستان تابستان 96 می باشد . این هتل که بصورت سرویس all دهی می کند ،سالهاست که با خدمات مناسب و برنامه های تفریحی متنوع ، رضایت گردشگران را به همراه دارد . در اینجا میتوانید با این هتل تفلیس بیشتر آشنا شوید.

 

 هتل پریفرنس بعنوان یکی از هتل های 5 ستاره تفلیس در شهر جدید دریای تفلیس و در خط ساحلی قرار گرفته است .این هتل از مرکز خرید East Points فقط 5 دقیقه و از کلیسای ترینیتی تفلیس 15 دقیقه ،تا ایستگاه متروی وارکتلی 7 دقیقه و از فرودگاه بین المللی شوتا روستاولی تفلیس 15 دقیقه رانندگی و از ایستگاه راه آهن مرکزی تفلیس 11 کیلومتر فاصله دارد و سایر اماکن دیدنی مانند کلیسای متخی و سالن اپرای تفلیس  10.6 ، میدان آزادی 11.8 و دژ ناریکالا 12.5 کیلومتر از هتل فاصله دارند و شامل 10 طبقه اصلی می باشد.

 

اتاقهای هتل پرفرنس تفلیس گرجستان بسیار شیک و مدرن مبله شده اند.امکانات اتاق های هتل پورت ریور شامل تلویزیون فلت 48 اینچ با کانالهای بین المللی،کتری ،حمام خصوصی ،دمپایی و لوازم بهداشتی به صورت رایگان ،سشوار می باشد و اتاق ها به صورت روزانه نظافت می شوند و دارای سیستم تهویه هوا مناسب میباشند.اتاق های خانوادگی ، اتاق بدون صدا ، سوئیت برای ماه عسل ،اتاق های VIP در این هتل در دسترس می باشد.این هتل یکی از بهترین هتل های گرجستان از نظر گردشگران می باشد.

 

 

خدمات و امکانات هتل پرفرنس هوالینگ تفلیس شامل :246 اتاق،سونا ،مرکز تناسب اندام ،جکوزی ،حمام ترکی ،استخر سرپوشیده ،رستوران – بار ،اسنک بار ،امکان ارائه منوی رژیمی ( طبق درخواست ) ،غذای کودک ،wifi رایگان ( در اتاقهای هتل ) ،پارکینگ خصوصی رایگان ( بدون نیاز به رزرو قبلی ) ،پذیرش 24 ساعته ،خدمات ارزی ،دستگاه ATM،خدمات خشکشویی ،انبارداری چمدانها ،خانه داری روزانه ،امکانات لازم جهت برگزاری ملاقاتها ،دستگاه فکس و فتوکپی ،ممنوعیت کشیدن سیگار در تمامی فضاهای هتل ،محل مخصوص سیگار کشیدن ،امکانات ویژه افراد ناتوان ،اتاقهای ویژه خانواده ،صندوق امانات ،سیستم گرمایشی ،تهویه مطبوع ،خدمات شاتل ( با پرداخت هزینه ) ،ممنوعیت همراه داشتن حیوانات خانگی و … می باشد.

 

اطلاعات هتل 5 ستاره پرفرنس هوالینگ تفلیس

 

آدرس :Tbilisi Sea New City, Tbilisi, Georgia

تلفن :00995322505025

وبسایت :hotelspreference.ge