چهارشنبه, 12 ارديبهشت 1403

هتل های کشور ارمنستان

هتل نور ایروان-ارمنستان

هتل نور در نزدیکی مرکز خرید دالما و سالن هامالیر واقع در خیابان لنینگرادیان قرار دارد. تاسیس این هتل به سال ۲۰۱۲ باز می گردد. فاصله این هتل تا میدان جمهوری که مرکز شهر ایروان است تنها ۵ کیلومتر می باشد. هتل نور با توجه به امکانات رفاهی مناسبی که ارائه می دهد در دسته هتب های با کیفیت اما ارزان قیمت ارمنستان قرار می گیرد.

این هتل سه ستاره در بخش غربی ایروان واقع شده است و با ایستگاه اتوبوس به اندازه ۵ دقیقه پیاده روی از هتل فاصله دارد و به وسیله این اتوبوس ها به راحتی می توان به مرکز شهر رفت.

ایستگاه مرکزی قطار ایروان ۶ کیلومتر با هتل نور فاصله دارد و فاصله فرودگاه بین المللی ایروان تا هتل نور ۱۲ کیلومتر می باشد.

 اتاق های هتل نور ارمنستان مجهز به تهویه کننده هوا هستند و دارای طراحی روشن با رنگهای گرم و دکوری کلاسیک می باشد . تمامی اتاق ها دارای تلویزیون ، یخچال و حمام اختصاصیست . صبحانه روزانه در این هتل سرو می شود . اینترنت Wi-Fi در این هتل رایگان است و خدمات هتل ۲۴ ساعته می باشد .از دیگر امکانات هتل نور ارمنستان میتوان به رستوران ، کافه و مینی بار اشاره نمود.

آدرس هتل نور ارمنستان : ایروان – خیابان لنینگرادیان ۲۳/۱۱

تلفن هتل نور ارمنستان : ۳۷۴۱۰۳۹۲۱۲۳


هتل گلدن پالاس  ایروان- ارمنستان:

هتل ۵ ستاره گلدن پالاس ایروان ارمنستان (Golden Palace Yerevan ) در كنار پارك حق تاناك نزديك به مركز شهر (خیابان آزاد توتیان ، شماره ۲/۲ ) با مناظري فوق العاده با امكاناتي مدرن و درجه یک با اتاق های بسيار شيك و لوكس , امکانات و خدماتی بی نظیر در خدمت مسافران ارمنستان می باشد .

امکانات هتل گلدن پالاس ایروان شامل دسترسی به اینترنت سیمی (سرعت بالا) در همه اتاقها، دسترسی به  اینترنت بی سیم (سرعت بالا) در لابی، استخر ، سالن زیبائی ، روزنامه روز موجود در لابی ، میز محافظ شخصی، صرافی ،سالن بدن سازی وسونا(SPA)، کلاب سلامتی وماساژ، دسترسی به اینترنت درلابی، سرویس خشکشوئی ولباس شوئی، پزشکیار، مستخدمین چند زبانه، پارکینگ(رایگان)، ماموران امنیتی، وان اسپا، سرویس عروسی، صندلی معلولین ،آسانسور می باشد .

 همه ی اتاق های هتل گلدن پالاس ایروان دارای تلفن ، حمام، کنترل آب و هوا، بالکن، تهویه مطبوع، آب بطری مکمل، روزنامه افتخاری، میز، حوله اضافی/ ملافه در اتاق، سشوار،نظافتچی، اینترنت بی سیم با سرعت بالا، امکانات خوشامد گوئی، تلویزیون پلاسما، سرویس تلویزیون ماهواره ای، تماس بیدارباش، آینه گریم / تراشیدن، اتو(در صورت تقاضا)،صندوق امانات، پرده خاموشی/روشنی، تخت نوزاد(در صورت تقاضا) و … می باشند .

 رستوران ها و ترياهاي هتل گلدن پالاس ایروان (Golden Palace Yerevan ) رستوران ایتالیایی “AlDente”، لابی نوار “قطب شمال”، سیگار برگ “هاوانا باشگاه”و کافه در فضای باز “تراس طلایی” می باشد .


هتل ارارات ایروان-ارمنستان:

اگر قصد سفر به ارمنستان را دارید به ارمنستان. ایروان . خیابان گریگور لوساوریچ ۷ بروید . هتل آرارات ایروانArarat Hotel Yerevan ) یکی از هتل های مشهور و قدیمی و معروف در ایروان ارمنستان می باشد که در انجا واقع  شده است .

 هتل ۴ ستاره آرارات ایروان در سال ۲۰۰۰ بعد از یک باز سازی کلی با نمایی زیبا تر و با سرویس هایی عالی تر اکنون آماده پذیرایی از گردشگران ارمنستان می باشد .

حتی هتل آرارات ایروان با قدمتی حدود یک قرن در زمان شوروی سابق یکی از بهترین و بزرگترین هتل های ارمنستان به حساب می آمد .هتل آرارات ایروان با داشتن ۴۶ عدد اتاق که در سه کلاس متفاوت یعنی استاندارد و سوپریور و سوییت لوکس و  اکسلوتیو ایجاد شده اند متناسب با تعداد اعضای خانواده و همچنین بودجه و علاقه و سلیقه تان از گردشگران ارمنستان پذیرایی می کنند .

هتل آرارات ایروان دارای پیست اسب سواری , سونا , مرکز سلامت و آبگرم , سولاریوم , استخر سر پوشیده و مرکز بدنسازی می باشد .همچنین خدمات و امکانات دیگر هتل آرارات ایروان ( Ararat Hotel Yerevan ) شامل لباسشویی – خشکشویی –  صبحانه در اتاق – اتو کشی – صرافی – کرایه ماشین – سرویس مستخدم – سرویس اتو شلوار- رستوران – آسانسور – تهویه – تریا – گرمایش – بوفه و سرویس نگهداری کودکان می باشد .


 هتل هارسنگر ایروان-ارمنستان:

یکی از هتل هایی که در شهر توریستی سوان می توانید از آن برای سفر خود استفاده کنید  هتل هارسنگر است.  این هتل زیبا در منطقه ای زیباتر یعنی بر فراز تپه ای ساخته شده که این تپه در کنار رودی درخشان قرار دارد. مساحت تپه ۱۷ هکتار است. چشم انداز هتل بسیار زیباست. در این هتل می توانید انواع ورزش ها نظیر سوارمکاری، تنیس والیبال و بدن سازی، و… را در هر زمانی بازی کنید. یعنی می توان گفت به دلیل محیط باز این هتل نوعی هتل ورزشی تفریحی به حساب می آید. از سویی وجود استخر و پارک آبی هم تنوع ویژه ای به هتل بخشیده است. این هتل یکی از جذاب ترین هتل های ارمنستان است.

مرکز سلامتی و سونا در این هتل دایر می باشد. افرادی که این هتل را رزرو کنند می توانند به راحتی از پارک به رایگان استفاده کنند

هتل دارای باغ زیبایی است که برای استراحت بی نظیر است.

از طرفی می توانید برای صرف ناهار و شام خود از رستوران ویژه ی هتل استفاده کنید و برای صرف یک نوشیدنی هم به تریای هتل بروید.

 

 

 


 هتل آکواتک ایروان- ارمنستان:

شهرایروان در دامنهٔ کوه آرارات و بر کرانهٔ رود هرازدان بنا شده‌است از جمله هتل های معروف ایروان می توان هتل متروپل و هتل آکواتک را نام برد.

هتل آکواتک هتلی ۴ ستاره است که در در مرکز شهر ایروان در کشور ارمنستان قرار دارد و دارای موقعیتی   بسیارخوب وعالی از نظر مکانی می باشد .

 هتل آکواتک دارای امکاناتی چون ،ماساژ،سونا ،وان آب داغ، حمام ترکی،حمام یونانی، و همچنین دارای استخر  سرپوشیده وهم استخر روباز می باشد که استخر روباز آن فصلی است و در فصل تابستان وبهار بیشتر می توان از آن استفاده کرد . استخر سرپوشیده هتل آکواتک تمام فصلی می باشد ومهمانان میتوانند ازآن در تمام فصل های سال استفاده کنند ، مرکز سلامت وآبگرم  نیزدر هتل وجود دارد.

 

 خدماتی چون خانه داری ،لباس شویی،خشک شویی،فکس وکپی، پذیرش وترخیص اختصاصی مهمان ، امکانات برای معلولین، خدمات و تخت برای کودک و نوزاد، مرکز خرید، باربیکیو، باغ ،کافی شاپ فضای باز، از خدماتی است که در این هتل ۴ ستاره و بسیار شیک به گردشگران ومهمانان ارائه می شود .

امکانات تفریحی هتل بسیار عالی می باشد ،از  این امکانات می توان به  ورزش های آبی موتوری، غواصی ، موج سواری نام برد که هر مسافر بعد از تلاش وخستگی روزمره به این ورزشها احتیاج دارد وآرامش را بعد از روزی پرکار به او هدیه میدهد .

 هتل آکواتک دارای امکانات بسیار عالی ومنحصر بفردی استد که تمام مسافران وتوریست ها از آن به عنوان بهترین وعالی ترین هتل ۴ ستاره یاد می کنند همچنین اين هتل با داشتن فروشگاه هاي متعدد به خود مي بالد.


هتل متروپل ایروان-ارمنستان:

هتل متروپل یکی از هتل های ۴ ستاره در ارمنستان است که از استقبال همیشگی توریست ها برخوردار است. این  هتل در نزدیکی فرودگاه واقع شده است. از نظر معماری این هتل دارای معماری کلاسیک و مدرن به طور ترکیبی است و از این رو بسیاری از توریست های تاریخ دوست از دیدن آن لذت می برند. این هتل در میان هتل های ارمنستان شهرت دارد

 منطقه ای که هتل واقع شده است بسیار آرام و دلنشین است. هتل ها همه مجهز به تلویزیون ماهواره ای بوده و از سرویس های دیگری نظیر تهویه مطبوع و گاو صندوق و امکانات تهیه قهوه نیز بهره می برند. برای رفاه بیشتر در اتاق ها به طور خصوصی یخچال سشوار و بالکن و … نیز قرار دارد.

 از جمله امکانات دیگر هتل شامل استخر سر پوشیده ، مركز ورزشی،‌ سولاريوم ، مركز ابگرم، صرافي وسرويس اياب و ذهاب می باشد.

از جمله خدمات سلامتی و تفریحی هتل می توان به – استخر روباز – سونا – مرکز سلامت و آبگرم – سولاریوم – استخر سر پوشیده  اشاره کرد.

 برای رفاه بیشتر به شرط پرداخت هزینه بیشتر می توانید از خدماتی مثل خشکشویی – صبحانه در اتاق – اتو کشی – صرافی – فکس و کپی نیز استفاده کنید

از همه مهم تر در هتل امکان خرید نیز برای شما فراهم است. رستوران هتل هم مدرن بوده و در آن انواع غذاها طبخ می شود. برای صرف یک نوشیدنی سری به تریای هتل بزنید.

 


مناطق دیدنی ایروان

مناطق دیدنی گیومری