جمعه, 31 فروردين 1403

ارزان ترین کشورهای دنیا برای زندگی:

دبی:

اگر قصد خریدی ارزانی را دارید ما به شما دبی را پیشنهاد می دهیم در دبی انتخابهای فراوانی برای یک خرید ارزان دارید. اکثر مراکز خریدهای مهم دبی در حومه شهر قرار دارند و باز با وجود دور بودن راه ارزش رفتن را دارند. اغلب مراکز خرید موجود در دبی تنها برای خرید مناسب نیستند بلکه وجود رستورانها و شهربازیها در این مراکز خرید در خریدی آسان به شما کمک می کنند. اگر تخفیف گرفتن هستید می توانید به بازارهای سنتی دبی رفته خریدهای خود را انجام دهید. اما به این نکته هم توجه داشته باشید که در فروشگاهای زنجیره ایی خبری از چانه زنی وجود ندارد.

با آژانس هواپیمایی ثنا سفر گشت همراه باشید تا خریدی ارزان را در دبی تجربه کنید.


 بولیوی:

کشور بولیوی دارای جاذبه های گردشگری بسیاری است که سالانه گردشگران زیادی را به خود جذب کرده. این کشور به گردشگران خود این امکان را می دهد که هم با هزینه کمی به آنجا سفر کنید و هم می توانید با هزینه کمی هم به این کشور سفر کنید. گردشگران می توانند با کمتر از 20دلار هم جای مناسبی برای اسکان پیدا کنند و هم غذا بخورید و هم از حمل نقل عمومی استفاده کنید.

 


 مکزیک:

مکزیک یکی از جنوبی ترین کشورهای آمریکای شمالی است. و نامی آشنا برای همه دارد. وقتی اسم کشور مکزیک را می شنویم به فکر اسلحه مواد مخدر و یا مقصدی جالب برای ماه عسل می شناسیم. جدا از تمامی موارد گفته شده کشور مکزییک کشوری با آداب رسوم و مردی جالبی هستند. 

اغلب مکزیک را به خاطر کمبود امنیت و برای زندگی انتخاب نمی کنند. اما باید به این نکته اشاره کرد که مکزیک یکی از کشورهای بسیار ارزان برای زندگی در آمریکا است. به عنوان مثال شما می توانید با پرداخت پولی بسار کمک یک خانه سه خابه در نزدیک مرکز شهر اجاره کنید. اگر بخوابیم با یک حساب سر انگشتی میزان هزینه های زندگی مکزیک را با ایالات متحده مقایسه کرد می توان گفت زندگی در مکزیک حدود 60 درصد از ایالات متحده ارزان تر است. کسانی که به مکزیک مهاجرت می کنند می توانند با یک دست مزد معمولی زندگی خوبی داشته باشند. و همچنین قدرت خرید مردم مکزیک معمولی است. یعنی نه بسیار زیاد است و نه بسیار کم

 

 


تونس:

تونس به نگین آفریقا معروف است. خیلی از مرد به این اتقاد دارند که تونس آب و هوای خوبی برای زندگی ندارد. بیابانهای زیادی که در تونس وجود دارد زندگی کردن در تونس را دشوار کرده است. باز با تمامی این شرایط باز تونس علاقه مندان خاص خود را دارد. تونس از زمانی سر زبانها افتاد که در فیلم جنگ ستارگان از این شهر استفاده کردن . با همه این تعاریف زندگی در تونس هزینه چندانی ندارد و به آسانی وبا کمتر از 160 دلار می توانید یکی یک خانه در مرکز شهر را اجاره کنید.

 


یونان:

اوضاع اقتصادی بسیار خوب یونان در کاهش هزینه ها در این شهر تاثیر گذاشته است. در این کشور هزینه های زندگی و گردشگری بسیار پایین می باشد. این کشور از سواحل بسیار زیبایی برخوردار است. یونان یکی از بهترین مقاصد گردشگری ارزان در اروپا است.