پنج شنبه, 09 فروردين 1403

هتل های ترکیه

هتل های ترکیه | هتل کریستال:****

این هتل در فاصله ی بسیار نزدیکی از میدان تقسیم قرار گرفته و دارای استخر و حمام ساخته شده از سنگ مرمر می باشد. یک رستوران نیز در ساختمان خود جای داده است. ایستگاه اتوبوس فرودگاه هاواش نیز در 100 متری آن مستقر شده است.

یافتن هتلهای معروف ترکیه:

پیدا کردن بهترین هتلهای معروف ترکیه از جمله مسائلی است که مسافران ترکیه به آن اهمیت بسیاری می دهند. از آنجا که مسافران زیادی به ترکیه سفر می کنند رزرو هتل در ترکیه سخت می شود به همین دلیل مسافران وقتی وارد ترکیه می شوند ابتدا به فکر مکانی برای اسکان می افتند. ترکیه دارای هتل های با شکوهی است که برای آسایش مسافران ساخته شده است.

 

 


هتل های ترکیه | هتل گرند هالیک:****

این هتل در مرکز منطقه ی بیک اوغلو در استانبول قرار گرفته و منظره ای رو به خلیج و دریای زیبای گلدن هورن دارد. از امکانات هتل می توان به استخر سرپوشیده و سالن ورزش اشاره کرد. این هتل اتاق و سوئیت های راحت با اتاق نشیمن جداگانه و تلویزیون صفحه تخت دارد. هر اتاق همچنین با سیستم تهویه هوای سرد و گرم ...

 

 


هتل های ترکیه | هتل بای مورات کراون:***

یکی از هتل های ترکیه، هتل بای مورات کراون است، که دو دقیقه از خیابان استقلال قرار دارد ، اطراف این هتل تعداد زیادی رستوران ، کافه و مرکز خرید می یابید. اینترنت Wi-Fi در محوطه عمومی هتل رایگان می باشد، از ویژگی های مهم این هتل امکانات به روز، مانند اینترنت، ماهواره، ...است.

 

 


هتل های ترکیه | هتل کاروانسری:****

این هتل در قلب استانبول و در نزدیکی مراکز تفریحی و خرید شهر مستقر شده است. چه در تعطیلات باشید چه در سفر کاری، اوقاتی فراموش نشدنی در این هتل خواهید داشت زیرا کیفیت سرویس دهی و مهمان نوازی کارکنان اینجا فضایی آرام و دلنواز برایتان فراهم خواهد نمود. امکانات تجارتی و کاری هم برای تجار تدارک دیده شده ...

 

 


هتل های ترکیه | هتل لارس پارک:****

 


هتل های ترکیه | هتل گرند اوزتانیک:****

این هتل در منطقه ی تقسیم استانبول قرار گرفته و 5 دقیقه با خیابان پرتردد استقلال فاصله دارد. اتاق های این هتل با رنگ های گرم و مبلمان چوبی تزئین و با اینترنت رایگان، ماهواره، تلویزیون، تهویه هوا، یخچال، چای/قهوه ساز و یک سبد میوه ی رایگان برای خوشامد گویی مجهز شده است.

 


هتل های ترکیه | هتل لیوان:****

این هتل حدود 450 متر با میدان تقسیم فاصله دارد و دقیقا در مرکز استانبول قرار گرفته است. یک سالن ورزش، استخر فضای باز با تخت های آفتابگیری و اتاق های وسیع ازجمله امکانات مورد توجه هتل می باشند.اتا ها با رنگ های طبیعی و مبلمان چوبی و مدرن تزئین شده اند. همچنین همگی به سیستم تهویه هوا، یخچال و حمام ...

 


هتل های ترکیه | هتل گلدن پارک:****

تنها 100 متر با میدان تقسیم معروف فاصله دارد و یک سالن ورزشی و استخر سرپوشیده از امکانات آن می باشند.اتاق های این هتل با مبلمان چوبی تیره و رنگ های گرم تزئین شده اند و همگی دارای سیستم تهویه هوا، یخچال کوچک، تلویزیون صفحه تخت، وای فای، قهوه/چای ساز و میز کار می باشند.


هتل های ترکیه | هتل آلفا:***

هتل آلفا فقط نیم مایل تا مرکز پزشکی چراغ پاشا فاصله دارد. اتاق های این هتل دارای اینترنت Wi-Fi رایگان، تهویه هوا و تلویزیون LCD است.

 


هتل های ترکیه |هتل آنتگارد تقسیم:****

هتل آوانتگارد تقسیم (Avantgarde Taksim) در منطقه Talimhane در مرکز استانبول و در چند قدمی میدان معروف تقسیم قرار دارد.دکوراسیون زیبا و باشکوه، دسترسی آسانی به نقاط تجاری و جاذبه های گردشگری استانبول و نزدیکی به ایستگاه مترو از جمله ویژگی های جالب توجه این هتل است. این هتل چهار ستاره 124 اتاق دارد ...


هتل های ترکیه | هتل یورو پلازا:****

این هتل در منطقه تقسیم قرار دارد. اتاق های این هتل برای افرادی که سفرهای کاری انجام می دهند اتاق هایی برای برگزاری جلسات و تجهیزات مدرن دارد.

 


هتل های ترکیه | هتل پوینت تکسیم:*****

 


هتل های ترکیه | هتل کاخ عثمانی میدان تقسیم استانبول:****

این هتل در چند قدمی میدان تقسیم و خیابان استقلال قرار گرفته است، هتل کاخ عثمانی 80 متر با ایستگاه مترو تقسیم فاصله دارد. اگر با تور ترکیه قصد سفر به استانبول داشتید این هتل از موقعیت بسیار خوبی برخورداره . اتاق های این هتل به زیبایی طراحی شده اند و دارای تهویه مطبوع و یک تلویزیون صفحه تخت با کانال های داخلی می باشند.

 

تمام اتاق ها دارای امکانات چای / قهوه، مینی بار و گاوصندوق می باشد. حمام های این اتاق ها دارای سشوار و امکانات بهداشتی دیگر می باشد. برخی از اتاق ها با دکوراسیون سبک عثمانی تزئین شده و منظره بسفر را نیز دارا می باشند.

 


هتل های ترکیه | هتل حمیدیه استانبول در منطقه فاتیح:***

خیلی از گردشگران تور ترکیه با انتخاب هتل های 3 ستاره، سعی در کاهش هزینه هاشون دارن. یکی از هتل های 3 ستاره استانبول، هتل حمیدیه هست

 این هتل به دلیل اینکه به مراکز خرید استانبول نزدیکه اخیرا مورد توجه ایرانیان قرار گرفته. هتل حمیدیه در منطقه فاتیح قرار داره و فقط 500 متر با بازار بزرگ و موزه صوفیه مسجد سلیمانیه فاصله داره. همچنین مسجد کبود، ایا صوفیه و کاخ تاپکاپی در یک کیلومتری هتل هستن. فرودگاه آتاتورک هم در 17 کیلومتر هتل قرار گرفته.

اتاق های کلاسیک هتل حمیدیه در استانبول، با سلیقه آراسته شدن، حمام اختصاصی با سشوار دارن و به تهویه مطبوع و مینی بار مجهزن. این هتل در رستوران و یک بار داره که انواع غذاهای ترکی و اروپایی رو در کنار چشم اندازی از شهر سرو می کنه.

 

 


 هتل های ترکیه | هتل هیلتون بسفرس:

هتل هیلتون بسفرس (Hilton Istanbul Bosphorus) از جمله هتل‌های استانبول است که در نیمه اروپایی شهر واقع شده و مشرف به تنگه بسفر می‌باشد. اتاق‌های روشن و دلباز هتل هیلتون استانبول همگی دارای یک نشیمن اختصاصی هستند و تراسی دلباز به سوی بسفر و یا باغ دارند. پنجره‌های بزرگ، سیستم عایق صدا، پرده‌های کلفت که باعث تاریکی اتاق می‌شوند و حمامی با سنگ مرمر هم یک استراحت دلچسب را برایتان می‌سازد. هیلتون دو رستوران چینی و لبنانی دارد که غذاهایشان محشر است و بوفه صبحانه‌اش تنوعی بی‌انتها دارد. اینجا یک سالن ورزش شبانه‌روزی، استخر روباز و حمام ترکی هم دارد که مهمان‌ها می‌توانند از آن استفاده کنند. هتل هیلتونن بسفرس تا متروی تقسیم یک ربع فاصله دارد و مسجد ایا صوفیه، توپکاپی و مسجد آبی به راحتی در دسترسش هستند.


هتل های ترکیه | هتل پرا پالاس:

هتل پرا پالاس (Pera Palace) از هتل‌های استانبول است که در سال ۱۸۹۵ تاسیس شده و با طراحی ویژه نئوکلاسیک، هنر جدید و سبک‌های شرقی‌اش بیش از آن که هتل باشد، می‌توان آن را یک موزه حساب کرد. اتاق‌های بزرگ و دلباز پرا پالاس استانبول با مبلمانی کلاسیک و چیدمانی منحصر به فرد که ترکیبی از سبک اروپایی و عثمانی است، منظره خیره‌ کننده‌ای از شهر و حتی گُلدن هورن یا شاخ طلایی را به نمایش می‌گذارد. رستوران آگاتا هم با غذاهای فرانسوی، ایتالیایی و ترکی و نانوایی فرانسوی‌اش که شکلات‌ها و کیک‌هایی لذیذ سرو می‌کند، بهترین مکان برای یک شام و یا عصرانه مفصل در تراس شرقی و زیر آسمان استانبول است. پرا پالاس همچنین دارای مرکز اسپا، استخر سرپوشیده، حمام ترکی، سونا و جکوزی است و در همه‌ی قسمت‌هایش اینترنت پر سرعت دارد. از اینجا تا متروی تونل استیشن فقط پنج دقیقه فاصله دارید و موزه پرا، برج گالاتا و خیابان استقلال در دو کیلومتری شما هستند.

 


هتل های ترکیه | هتل دیوان استانبول:

هتل دیوان استانبول (Divan Istanbul) در منطقه شیشلی قرار دارد که محله‌ تجمع هتل‌های پنج ستاره استانبول به حساب ‌می‌آید. این هتل به خاطر داشتن امکاناتی مانند اتاق کنفرانس، اینترنت پر سرعت و دسترسی راحت به فکس گزینه مناسبی برای سفرهای کاری شما محسوب می‌شود و اتاق‌های آن مجهز به سیستم تهویه مطبوع، تلویزیون ال‌ای‌دی، مینی بار و چای/قهوه ساز هستند. ضمنا مسافران آن می‌توانند پس از گذراندن یک روز کاری و یا گشت و گذار و خرید در سالن ورزش، استخر سر پوشیده، مرکز اسپا و حمام ترکی خستگیشان را در کنند. هتل دیوان استانبول تا متروی شیشلی ۱۲ دقیقه فاصله دارد و کاخ دولما باغچه و پل بسفر در پنج کیلومتری آن هستند.


هتل های ترکیه | هتل اینتر کنتیننتال:

هتل اینترکنتیننتال استانبول (InterContinental Istanbul) از جمله هتل‌های استانبول است که در قلب شهر و در چند قدمی میدان تقسیم واقع شده. اتاق‌های اینجا سیستم تهویه مطبوع، حمام‌هایی شیک با سنگ مرمر و تلویزیون ال‌سی‌دی دارند. بعضی از اتاق‌های آن هم ، نمایی باشکوه از بسفر و میدان تقسیم را به شما نشان می‌دهند. رستوران بین‌المللی زعفران یکی از چندین رستوران‌ اینجا است که با نمایی زیبا از بسفر، هفت منوی مختلف از بهترین غذاهای جهان را در اختیار شما می‌گذارد. از امکانات تفریحی ورزشی هتل اینترکنتیننتال استانبول هم می‌توان به استخر روباز، تراس آفتاب و همچنین استخر آب گرم اشاره کرد. به جز اینها مهمانان می‌توانند از سالن ماساژ، حمام بخار اصیل ترکی و سونای سوئدی آن هم استفاده کنند. از اینجا تا متروی تقسیم پنج دقیقه فاصله دارید و کاخ دولما باغچه، برج گالاتا و مرکز خرید جواهر در سه کیلومتری شما هستند.


هتل های ترکیه | هتل سوئیسوتل:

هتل پنج ستاره سوئیسوتل (Swissotel) یکی از هتل‌های استانبول است که جزء مجموعه هتل‌های پیشرو جهان حساب می‌شود و در قلب استانبول، در کنار باغی زیبا واقع شده و نمایی زیبا رو به بسفر دارد. هتل سوئیسوتل استانبول اتاق‌هایی دلباز و زیبا با دکوراسیونی به سبک سنتی اروپایی دارد و حمام‌های لوکس و منظره‌ای جذاب از قسمت تاریخی شهر جزء امکانات دیگر اتاق‌های آن هستند. از امکانات ورزشی‌اش هم می‌شود به مرکز اسپا، استخر سرپوشیده آب گرم، سالن ورزش و حتی کلاس‌های پیلاتس اشاره کرد. سوئیسوتل تا متروی کاباتاش فقط ۱۷ دقیقه فاصله دارد و اطرافش پر از رستوران‌، کافه‌ و مرکز خریدهای متنوع است.


هتل های ترکیه | هتل ردیسون بلو پرا:

هتل ردیسون بلو پرا (Radisson Blu Pera) از جمله هتل‌های استانبول است که در قلب تاریخی آن و در چند قدمی خیابان استقلال واقع شده است. اتاق‌های ردیسون بلو پرا با دکوراسیونی زیبا و مجلل، امکانات خوبی از جمله سیستم تهویه مطبوع، صندوق امانت دیجیتال، قهوه‌ساز و چایی‌ساز، تلویزیون و حمام دارند. شما می‌توانید در تراس آن بنشینید و همینطور که منظره زیبای استانبول و شاخ طلایی را نگاه می‌کنید، صبحانه‌ای مفصل و شاهانه هم نوش‌ جان کنید. هتل ردیسون بلو پرا همچنین دارای مرکز اسپا، استخر سرپوشیده، حمام ترکی، سونا، جکوزی و اینترنت پرسرعت در تمامی قسمت‌هایش است. اینجا تا متروی تونل اسکوئر پنج دقیقه فاصله دارد و با بعضی از دیدنی‌های استانبول مثل کاخ دولما باغچه، برج گالاتا و مسجد سلیمانیه در سه کیلومتریش هستند.

 


هتل های ترکیه | هتل راماد پلازا سیتی سنتر:

هتل رامادا پلازا سیتی سنتر (Ramada Plaza Istanbul City Center) یکی از هتل‌های استانبول، واقع در منطقه شیشلی است و دسترسی آسانی به میدان تقسیم، موزه نظامی استانبول و نمایشگاه مرکزی دارد. اتاق‌های هتل رامادا سیتی سنتر استانبول دارای امکاناتی مثل سیستم تهویه مطبوع، تلویزیون ماهواره‌ای، حمامی بسیار لوکس با وان و سشوار و اینترنت رایگان است. علاوه بر استخر روباز، حمام ترکی، سونا و سالن اسپا، یک سالن فیتنس بسیار مجهز هم در این هتل استانبول در اختیار مهمانان است. اینجا دقیقا مقابل ایستگاه متروی عثمان‌بی واقع شده است و به کمک مترو می‌توانید در تمام استانبول راحت تردد کنید.

 


هتل های ترکیه | هتل سلطانیا:

هتل سلطانیا استانبول (Hotel Sultania) مانند اسمش اقامتگاهی اشرافی برای مسافرانی به حساب می‌آید که می‌خواهند علاوه بر لذت بردن از شهر زیبای استانبول، تشریفات اقامتشان هم زیاد باشد. فضای هتل، لابی و رستوران‌های آن یک موزه دیدنی هستند و اتاق‌ها شبیه به اتاق‌های کاخ‌های عثمانی طراحی شده‌اند. سلطانیا یکی از ده هتل اول استانبول در رتبه تریپ‌ادوایزر است که برنامه‌های جشن شبانه ترکی دارد و امکان رزرو کشتی و قایق اختصاصی را نیز برای مهمانانش فراهم می‌کند. بوفه صبحانه‌اش هم که در رستوران زیبای هتل سرو می‌شود، بسیار مفصل است. سلطانیا شامل امکاناتی مثل حمام بسیار زیبای ترکی، استخر سرپوشیده، سالن ماساژ، اسپا و اجاره دوچرخه هم می‌شود که طرفداران زیادی دارد.


هتل های ترکیه | هتل گزی:

هتل مجلل و زیبای گزی (Gezi Hotel Bosphorus) یکی از هتل‌های استانبول واقع در میدان تقسیم است و فاصله کمی با خیابان استقلال و دیدنی‌هایش دارد. اتاق‌هایش کفپوش‌های چوبی و حمام مرمری دارند و هم به منظره بسفر راه دارند و هم منظره باغ که خودتان می‌توانید یکی از آنها را انتخاب کنید. حمام ترکی، سالن ورزش، سونا، استخر و جکوزی از امکانات دیگر این هتل رویایی هستند. هتل گزی استانبول تا متروی تقسیم پنج دقیقه فاصله دارد و کاخ دولما باغچه، برج گالاتا و مسجد سلیمانیه در سه کیلومتری آن هستند.


هتل های ترکیه | هتل ریتز کارلتون:

هتل لوکس ریتز کارلتون (The Ritz-Carlton) از هتل‌های استانبول در شیشلی و بسیار نزدیک به تقسیم است. رستوران و اغلب اتاق‌های هتل چشم‌انداز بسیار زیبایی از تنگه بسفر و شهر زنده‌ی استانبول دارند. هتل ریتز کارلتون از سر و صداهای تقسیم دور است اما فاصله‌اش با تقسیم این قدر کم است که می‌توانید در چند دقیقه پیاده به تقسیم برسید. استخر سرپوشیده، حمام ترکی، اسپا و سالن بیلیارد بخشی از امکانات این اقامتگاه کم نظیر استانبول است. اینترنت بی‌سیم هم در تمام فضای هتل در دسترس مهمانان است. ریترز کارلتون تا مترو تقسیم کمتر از ده دقیقه پیاده فاصله دارد.

 


مناطق دیدنی استانبول

مناطق دیدنی آنکارا

مناطق دیدنی آنتالیا

مناطق دیدنی آلانیا

مناطق دیدنی بدروم